Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Smykk | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany21.08.2007 @20:41:23 ostatnio na stronie30.06.2014 @10:33:06



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty33 komentarze899 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~TearsOfAnAngel    01.02.2009 @09:38:19
ja również
_______
http://www.youtube.com/watch?v=UVuZkDwnwkE
Kings Of Leon "Cold Desert"
~mimi5    29.01.2009 @10:36:21
dzięki za miłe komentarze...plasteliny nie można nie kochać
~19iwcia93    22.01.2009 @22:12:29
dziękuje Twoje prace są boskie
~kasiarzyn    22.01.2009 @21:59:06
Ja widzę, że ty tu mistrzónio modelina... widać, że praktyka czyni mistrza.... dzięki;*
~pyhu    21.01.2009 @12:48:37
dziekuju no hoho u Cie to plastelinowy swiat
~ishaxshiz    20.01.2009 @16:21:33
ThAnKuJe sMyKk'u o
_______
...LuBiSz To!
~zowza    19.01.2009 @20:41:40
Polecam Ci zakupić kilka kilo szarej/białej plasteliny, posadzić na stołku jakąś koleżankę i zająć się studium głowy. Szkoda żebyś władowała cały swój potencjał w rzeźbienie wymyślonych postaci. Powielając schematy z pamięci nie będziesz się rozwijać. Obserwuj! Mimo wszystko jestem pod sporym wrażeniem. Powodzenia!
~SetSorenquist    17.01.2009 @21:29:06
a to my się znamy tak? a kim jesteś?
w ogóle to dzięki za rewy ^^
_______
wielka twarz
~she188    14.01.2009 @19:35:13
Tylko proszę bez przedrostka "pani" :D
~EveJank    14.01.2009 @15:27:36
dziękiuje
_______
""Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości. "
M.Twain
~ishaxshiz    13.01.2009 @11:24:21
ja stwierdzam fakt!!!! xP
a Skromnym trzeba byc!
_______
...LuBiSz To!
~martinello    12.01.2009 @21:18:14
nmzc
_______
Forever Young
~myteasgonecold    12.01.2009 @20:41:01
hehe ! to fajnie!
~ishaxshiz    12.01.2009 @19:58:14
he he he potrafi i nawet lepiej ja na razie to amatorka raczej jestem !! xD
_______
...LuBiSz To!
~dziadowski    12.01.2009 @18:51:52
dzięki za wizytę i zapraszam jeszcze
_______
W otaczającym mnie morzu ludzkiej głupoty, najbardziej akceptowalna jest moja własna. W Czym i Wam się polecam
~ishaxshiz    12.01.2009 @17:45:38
poprostu obróbka zdjęć...
i tyle
_______
...LuBiSz To!
~myteasgonecold    12.01.2009 @15:15:05
ojeju, dziękuje!
to ustaw sobie! )
~Moroszka    12.01.2009 @12:29:57
technika decoupage jest bardzo prosta...w zasadzie polega na zdobieniu rzeczy wyciętymi drukowanymi obrazkami, w taki sposób zamaskowanymi później lakierem, żeby wydawały się być namalowane....
_______
always look on the bright side of life...
sprawdź zanim napiszesz http://so.pwn.pl/
~beatha    10.01.2009 @10:26:45
bardzo fajna galeria jak byłam mała to uwielbiałam plastelinę, przez co cierpiały meble i dywany ech no i narobiłaś mi ochoty na plastelinkową figurkę pozdr
~Sonjia    10.01.2009 @10:26:04
hmmm... chyba nie umiem wytłumaczyć ^^
http://pl.youtube.com/watch?v=mxPUyxbf2yk&feature=channel
coś takiego, ale nie trzeba mieć wcale maszynki, ani nic takiego. ja sobie radzę ze zwykłym wałkiem. i kolorów tak nie mieszam. coś jak takie cukierki...
_______

~roma84    05.01.2009 @23:10:24
Dziękuję!Twoja galeria jest barzdo ciekawaa chór szkolny najlepszy!
pozdrawiam
~pyciula    23.12.2008 @18:00:11
yy nie jakas zwykła z carefoura:D(najtańsza):D
_______
Szczytowała jak himalaista- Woody Allen
~Ciborrrek    23.12.2008 @17:38:18
Hehe dziekuje
Twoje równiez Masz bardzo ciekawa galerie
_______
All the time I just want to..............
~Ciborrrek    23.12.2008 @17:32:27
Dziekuje
Pozdrawiam i wesołych swiat!!
_______
All the time I just want to..............
~puffiepl    23.12.2008 @16:09:32

zwykła
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt